Hola des del meu minipiset! // Grettings from my little appartment!

Vaig trobar un piset suuuper ràpid, aprop del centre i en molt bona gent en qui compartir-lo!

Es un pis molt mini, però molt més tranquil que l’anterior!

Dissabte vaig convidar un parell d’amiguíssimes a senar (vegin les fotos)

Qui m’havia de dir a mi fa un mes que compartiria pis en 3 colombians que un dissabte qualsevol m’ensenyarien a ballar salsa?

ImagenImagen

p1180134

I found an appartment suuuperquick, close to the city center and with really great flatmates!

It’s a really small appartment, but more quiet than the other one!

Last Saturday I invited couple of friends to have dinner (take a look to the pictures).

Last month I didn’t even thought that today I would share an appartment with 3 colombian people and they even teach me salsa dancing in a random saurday night!

2 thoughts on “Hola des del meu minipiset! // Grettings from my little appartment!

Leave a Reply

