Guapooooooos!

Guapooooooos!

Today I’ve took a break with those two at my favourite break’s place =)

If I had been absent here it’s because the courses are ending and I’d decided to turn about nerd, don’t worry it’s all for knowledge 😀

Since yesterday I’m library user, by now I have a guide to write written by my favourite writer, Jordi Sierra i Fabra :_________

Avui he fet un descanç amb aquests dos al meu lloc preferit de descansos =)

Si he estat ausent per aquí és només perquè les classes s’acaben i he decidit transformar-me en una empollona, no us preocupeu! Tot és per la sabiesa 😀

Des d’ahir sóc usuaria de biblioteques per ara tinc una guía sobre com escriure, escrit pel meu escrpitor preferit, Jordi Sierra i Fabra :____

Leave a Reply

