My Everest of today // El meu Everest d’avui

My Everest of today // El meu Everest d'avui

Do lots of assignments!

At the moment I’m proud of myself: 2/4, with more hard work, tomorrow I will start to stydy my final test YAAAAAAAY
(Nerd mode ON, I need to pass everything this semester!!)

Fer un munt de treballs!

De moment estic orgullosa de mí: 2/4, si continuo així, demà podré començar a estudiar pels finals UEEEEEEEE
(Mode empollona ON, necessito aprovar-ho tot aquest semestre!!)

Les pauses musicals i facebookirals també ajuden en aquest procès motivacional!

Musitian pausas and facebook breaks are helping too in this motivational process!

Go, chica! (Message from me to me)

Leave a Reply

