Al més pur estil fotolog! // Fotolog style!

Al més pur estil fotolog! // Fotolog style!

No, no he abandonat el blog, em feia molta il·lusió, el que passa es que l’inspiració m’ha abandonat!

De moment…estic molt contenta perquè en 4 dies vaig a visitar a una de les meves dones preferides a Tenerife… :)))))))))

Cada cop sóc més pallassa….
http://unsomriuredenassos.wordpress.com/2012/03/08/laia-sole-sempre-soc-pallassa-es-una-pell-que-no-em-puc-treure/

I segueixo construint el meu futur peça a peça ^^
_________________________________________________

No, I haven’t abandoned the blog, I was so exited about it, It’s justthat I have no inspiration!!

For the moment I’m so exited to go to Tenerife to visit one of my favourite women… :))))))))))

I’m clowner day by day….
http://unsomriuredenassos.wordpress.com/2012/03/08/laia-sole-sempre-soc-pallassa-es-una-pell-que-no-em-puc-treure/

And I keep building my future day by day

Més noticies proximament…

More news coming soon…

Leave a Reply

