Emotional intelligence // Intel·ligència emocional

M’emociona pensar que més d’una persona creu que posseixo el do de la intel·lgència emocional, igual que la meva estima avia Dolors (que en pau descansi).

Jo, Laia Solé Navarro, que no sóc de treure’m res a la primera (i de vegades ni a la segona) puc dir que tinc amistats que em fan sentir molt especial i quan et sents d’una manera, ho transmeteixes.

Per tant, si sóc així, és gracies a vosaltres 🙂

 

I’m exited to think in more of one person thinking that I have Emotional intelligence like my grand (RIP)

I can tell that even that I’m not the best student I have good friends that make me feel really special and , when you are feeling in one way, you show exactly this.

So, If I am like this is thanks to all of you 🙂

 

 

Estoy emocionada al pensar que más de una persona creo que tengo Inteligencia emocional, como mi abuela (que en paz descanse)

Puedo decir que, aunque no soy de las que se sacan algo a la primera (y a veces ni a la segunda) tengo amigos que me hacen sentir muy especial y cuando te sientes de alguna manera, lo transmites.

Entonces, si soy así es gracias a vosotros 🙂

 

* Viva Roger, que me cuida (L)

Leave a Reply

